Wysepka FLORMAR - wirtualna wycieczka po stoisku

Na przełomie lipca - sierpnia w CH. Manufaktura, Łódź ul.Karskiego powstało stoisko marki FLORMAR.  Wysepka znajduje się dokładnie tuż przy kasach marketu Real. Marka ta oferuje nam kosmetyki kolorowe (make up, lakiery, zapachy, kremy itd.) To pierwsze stoisko w Łodzi! Pierwszy raz z kosmetykami styknęłam się na targach Beauty Forum w Warszawie. Tłumy ludzi niestety nie pozwoliły mi dojść, zobaczyć, pomacać.Wszystkie kosmetyki kolorowe mają testery, a lakiery swoje wzorniki. Tak przedstawia się w całości stoiska FLORMAR. Zapraszam na wirtualną wycieczkę po wysepce ;-)



A teraz coś dla fanek lakierowych smakołyków, sądzę że gdybyście miały wybrać jeden lakier z całej palety mogłybyście stać tam godzinami, całe szczęście że stoisko jest czynne siedem dni w tygodniu ;-)




Spójrzcie z bliska na DUO x2 Chrome, jeden z nich jest mój, który?





kremidła





kredki do oczu i ust, zapachy


Tak przedstawia się (w części) asortyment stoiska Flormar. Na zdjęciach brakuje części kolorówki.
Do zapoznania się z pełnym asortymentem zapraszam do CH. Manufaktura lub do sklepu internetowego.

***
Zobacz też

Macie, znacie kosmetyki Flormar? Co polecacie?

W kolejnym poście pokażę Wam kilka perełek kosmetycznych Flormar ;-)


Pozdrawiam 
antiii

Komentarze

  1. istne szaleństwo :) jakbym tam weszła, to by mnie siłą musieli odciagać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ciekawe kiedy wyspa będzie w warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na te wszystkie lakiery to mi sie ciepło na sercu robi i najchetniej bym je wszystkie wzięła ehhh :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne stoisko, chętnie bym je zwiedziła osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę taką hiper wysepkę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudwona wysepka ;) przy najblizszej wizycie w Polsce napewno tam zawitam, w koncu z rodzinnego domu mam dosc blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam ani jednego kosmetyku z tej firmy, szkoda że u mnie nigdzie nie ma wysepek zeby sobie pójść i pomacać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aplikowałam na etat na wyspie w gdańsku, ale niestety
    a szkoda :P
    mam złoty liner, całkiem okej, ale szału nie robi
    a lakiery bardzo lubię, są naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda, szkoda mogłabyś nam doradzać i robić swatche ;)

      Usuń
  9. raj na ziemi :D najchętniej kupiłabym wszystkie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że do Łodzi mi wiecznie nie po drodze. :( od sierpnia planuję "napad" na wysepkę Flormar i nie mogę się zebrać.

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam w sobotę na próbę puder jakoś reszta mnie nie kusi. i też na tym stoisku

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą firmę. Mam róż, szminkę, kilka lakierów i jeszcze na niczym się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. DUO x2 Chrome prezentują się ciekawie,mam kilka lakierów i jestem z nich zadowolona:-)Ta wysepka to istny raj:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam narazie tylko jeden kolor, ale u mnie w Olsztynie też jest wysepka i jestem z tego powodu bardzo zadowolona;) A te Duo x2 Chrome są świetne... Ciekawe czy u mnie też są:p

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie nie zachwycają produkty tej firmy,nie mówiąc o obsłudze tych panienek w Manufakturze totalna poracha - Aga

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics