Wizyta w Rossmanie

Musiałam w końcu wybrać się do Rossmana i kupić kilka kosmetyków, które się skończyły lub które lada chwila skończą się. Starałam się ograniczyć, gdyż budżet mam nie wielki. Kupiłam to co jest mi potrzebne.


Prosiłam Was o pomoc w wyborze płynu micelarnego. Byłam w Super Pharm ale Bioderma niestety nie była w promocji, więc musiałam sobie ją darować, może innym razem. Mój wybór padł na micel Bourjois. Ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzi i czy będą tak samo zadowolona. Myślałam też nad Perfectą, ale to przy następnej okazji. Cena burżuja to 13,99zł
Kolejną rzeczą są to chusteczki do higieny intymnej 15szt. firmy Venus. Cena to 2,99zł postanowiłam wypróbować, to również dla mnie nowość. 
Obecnie używam szamponu Mariza, ale jestem już prawie w połowie. Do koszyka trafił szampon Isany w cenie promocyjnej 4,99zł. 
Jako, że mam ostatnio bzika na punkcie tuszy do rzęs, a cena przekonała mnie, do koszyka dorzuciłam Rimmel Scandaleyes Show Off. Cena 22,39zł. Używałyście go ?


Komentarze

  1. chętnie poczytałabym o tym tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych chusteczek akurat nie miałam, ale bardzo lubię te Rossmannowe :) Jedyny minus to nie można ich wyrzucać do toalety ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. och, czemu nie mówiłaś ze idziesz do Ross? Ja też chciałam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak sprawdzi się ten szampon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszym użyciu jestem zachwycona, zobaczymy jak dalej, na pewno pojawi się o nim recenzja :)

      Usuń
  5. ten szampon Isany mi nie podszedł :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Płynu micelarnego z Bourjois nie miałam, więc nie wiem jaki jest w stosowaniu. Bardzo sobie natomiast chwalę płyn do demakijażu oczu, z tej firmy właśnie. Jest świetny :) Polecam!

    Będę czekała na recenzję tego szamponu z Isany. Odżywka była doskonała.
    Ciekawe, jak sprawdzi się szampon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego tuszu do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten tusz i jestem z niego zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusz niedawno kupiłam na promocji w Naturze (zachęciła mnie niska cena) i nie żałuję :) Nie robi grudek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj proszę znać jak sprawuje się ten tusz :) Ja zaraz tez idę na zakupy do Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wczoraj myślałam o tym szamponie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie też mam sie wybrac, ale coś nie moge sie zebrać ;d
    zapraszam do mnie! jeśli nie lubisz takich komentarzy to przepraszam;)
    http://meduza123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten tusz kupiłam w drogeriach polskich z miesiąc temu i jestem zachwycona szczoteczką - żadna inna do tej pory aż tak mi nie rozczesywała rzęs! Ona jest pod tym względem perfekcyjna ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam go dopiero raz i nie mam jeszcze zdania, tzn. mam ale nie chce za wcześnie o nim pisać ;)

      Usuń
  14. te chusteczki tak pieknie pachna! mogłabym miec takie perfumy, pudrowy zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bourjois to podobno bardzo dobry wybór, sama kilka razu stałam i się zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics