Orly, Magnetic FX, Paint on Electron - swatche, swatches

W lipcu pokazałam jeden z lakierów z serii Orly Magnetic FX o nazwie Opposites attract. Dziś następny o nazwie Paint on Electric. Powiedziałabym, że kolor typowo jesienny. To bardzo ładny stalowo-szary odcień , który możemy użyć zarówno solo jak i w połączeniu ze wzorkami magnetycznymi. 


Magnes FX dołączony do tego lakieru daje nam wzorek litery S, takiego wężyka. Zauważyłam, że nałożenie grubszej warstwy powoduje zbyt mocne przyciąganie magnesu. Należy nałożyć pierwszą cieńszą warstwę, chwilę odczekać aż wyschnie, pomalować kolejną i przyłożyć do magnesu. Po 30sekundach uwidacznia się nasz wzorek. Dla osiągnięcia idealnego efektu proponuję pomalować jednego paznokcia i przyłożyć do magnesu i czynność powtarzać, ale nie malować wszystkich naraz, ponieważ lakiery Orly mają to do siebie, że szybko wysychają, co oczywiście jest ich zaletą :-)


Lakiery z kolekcji Orly Magnetic FX dostępne na www.orlybeauty.pl

Co sądzicie o lakierach magnetycznych HOT czy NOT ?

Komentarze

  1. Fajny wężyk, takiego wzoru jeszcze nie widziałam ;)
    Magnetyczne lakiery mnie specjalnie nie kręcą, chociaż posiadam ze trzy sztuki, tak na wszelki wypadek XD

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy i oryginalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor i wzorek tylko szkoda że tak słabo widoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda z takim wężykiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie za mało widoczny wzorek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Pierwszy który mi się nie podoba! :D Sukces :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odcień bardzo w moim guście i chyba wolę go bez wzorków.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słabo mi wychodzą te magnetyczne wzorki :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics