Jak tu się nie denerwować :|

Od tygodnia ma problemy z blogerem. 



Po pierwsze: nie mogę komentować swoich i cudzych postów!
Po drugie: nie mogę wejść w swój pulpit nawigacyjny (dobrze, że zapisałam sobie wcześniej w ulubionych to chociaż dodaję posty)
Po trzecie: nie działa licznik online!
Po czwarte: nie widzę swoich obserwatorów!

Zaczyna mnie to strasznie denerwować. Rozumiem, żeby usterki trwały z 2-3 dni ale nie tydzień? Chciałabym w niedługim czasie zorganizować konkurs, ale niestety na razie działanie blogspota ogranicza mnie w czymkolwiek. Nie mogłabym nawet odpisywać na Wasze komentarze.

Czy Wy też macie taki problem? Proszę dajcie znać, albo co zrobić - rozwiązać problem :(

Ps. W niedługim czasie pokażę Wam fotorelację z UBOGICH, KIEPSKICH IV Targów Uroda&Estetyka.

Pozdrawiam
Antii

Komentarze

  1. Dziwne, ja nie mam żadnych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także nie mam problemów. Wszystko działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze u mnie też wszystko działa więc nie wiem jak Ci pomóc.. Oby jak najszybciej wszystko wróciło do normy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takich problemów nie mam, na szczęście.
    Współczuję więc.
    O ile się nie mylę, to chyba Inez82 pisała ostatnio u siebie o podobnych niedogodnościach.

    OdpowiedzUsuń
  5. wyczyść ciasteczka w komputerze, zaktualizuj przeglądarkę, spróbuj zalogować się na blogera na innej. U mnie np na Mozilli nie wszystkie gadżety się wyświetlają, banner potrafi mi zniknąć, ja go nie widzę, a inni już tak... na innych przeglądarkach takiego problemu nie ma. Mam nadzieję, że szybko się uporasz z tym problemem, mnie by chyba szlag trafił :PPP

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, miewam problemy ale nie aż takie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest wszystko ok, więc nie mam pojęcia co się dzieje u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie to różnie ale jeszcze takiej masakry to nie miałam. próbuj moja droga bo ja już tęsknię za tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ostatnio bezproblemowo.
    ps. świetny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam takich problemów. Jeśli chodzi o licznik to podobno dziewczynom źle chodzi, ale w nocy. Może napisz do obsługi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze:( A u mnie wszystko działa normalnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics