Kosmetyki kolorowe by FLORMAR

Tak jak obiecałam, pokażę Wam kilka kosmetyków kolorowych w tym lakiery marki Flormar.


Kiedy przechodzimy obok wysepki pierwsze co nam się rzuca w oczy to lakiery. Zgrabne buteleczki z charakterystyczną, podłużną nakrętko-pędzelkiem. Kolory do wyboru do koloru! Większość lakierów ma nakrętki w kolorze białym, zaś nowe lakiery DUO 2x Chrome w kolorze złotym, natomiast mniejsze lakiery z serii pretty w kolorze czarnym.


od lewej:
  1. Supermatte M112
  2. Nail enamel #321
  3. DUO 2x Chrome DC02
  4. Pretty P29
  5. Pretty P13


od lewej:
  1. Pojedynczy cień do powiek (numer zostanie dopisany później)
  2. Puder pretty compact  (numer zostanie dopisany później)
  3. Błyszczyk Supershine Lip Gloss # 122 (tester)
 ***

Domyślam się, że za pewne będziecie najbardziej zainteresowane lakierami. Piszcie w komentarzach, który chcecie zobaczyć jako pierwszy :-)

Komentarze

  1. Oczywiście ten duo chrome :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor cienia ;D pierwszy lakier duo 2x chrome jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zwariowałabym przy tym stoisku pewnie.. :D
    chętnie bym zobaczyła najpierw tego DUO

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaż najpierw Pretty, ten ciemniejszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stojąc przy wyspie flormaru dostałam oczopląsu i zeza (dobrze, że mi nie zostało).
    W końcu wybrałam róż i kredki do oczu i jestem bardzo mile zaskoczona ich jakością.
    Polecam brokatowe kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie lakiery :) duo chroma pierwszego proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. DUO 2x Chrome na pierwszy ogień:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smakołyki ** Czekam na zdjęcia Chrome z bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony lakier wygląda zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem za tym żebyś jako pierwszy pokazała Chrome :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fioletowe lakiery ^^ ten też jest ładny ; D

    Pozdrawiam i dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dou Chrome poproszę;) Pretty też mają fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics