Orly, Flash Glam FX, Right Amount of Evil - swatche, swatches

Kolory pomarańczy, rudości to kolory jesieni, taki właśnie będzie mój dzisiejszy manicure. Mowa tu o Right Amount of Evil z kolekcji Flash Glam FX. Na boski Flicker z kolekcji jesiennej Fired Up nałożyłam warstwę lakieru nawierzchniowego, o którym wyżej mowa.


W półprzezroczystej bazie, koloru pomarańczowego zatopiony jest bardzo drobny, różowy shimmer oraz błyskotki w postaci cieniutkich, holograficznych niteczek i płatek. Całość może wydawać się, iż wszystko jest pomarańczowe, w rzeczywistości tak nie jest. Myślę, że na jasnych kolorach shimmer byłby zauważalny niż na mojej pomarańczowej bazie.




W realu lakier prezentuje się dużo lepiej. Dobrze się nakłada i szybko wysycha.




Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. prześliczne! coraz bardziej podobają mi się takie błyskotkowe topy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za efekt ! Cudownie prezentujesz kolory, jestem zakochana w Tobie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łoo, cóż za wyznanie, prędzej w lakierach :);*

      Usuń
  3. Uroczy ten lakier :)
    Kolorystyka fenomenalna i te błyskotki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo jesienny kolor. mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mani :)
    Prawdę mówiąc myślałam, że wszystkie lakiery z tej serii będą na paznokciach pozostawiać o wiele więcej błyskotek już po pierwszej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jesienny mani.. Czuję, że i na moich pazurkach niedługo zagości jakaś rudość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo jesienny. szkoda, że jedna warstwa daje tak słaby efekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics