Orly, Flash Glam FX, Rocket's Red Glare w dwóch odsłonach- swatche

Do świąt jeszcze trochę czasu, ale już dziś pokażę Wam lakier Rocket's Red Glare, który kojarzy mi się szczególnie ze świętami Bożego Narodzenia. Pachnąca choinka,  na niej bombki i lampeczki a w tle kolędy to idealny nastrój by pomalować paznokcie oto tym lakierem. (Ahhh już nie mogę się doczekać szału świąt, a Wy ?) 
Lakier pochodzi z kolekcji Flash Glam FX. Baza Rocket's Red Glare jest przezroczysta, a w niej zatopione płatki miodu i drobny brokat w kolorze czerwonym. Aby zobaczyć jak wygląda na różnych bazach, zestawiłam go w kolorach czerwieni, czerni i srebra. 

  1. czerwony to OPI Vodka&Caviar i czarny ORLY Liquid Vinyl


       2.  srebrny Orly Dazzle


i słońcu



***

Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Ocenę co do wyboru kolorów zostawiam moim czytelnikom :))


Pozdrawiam 
antiii

Komentarze

  1. I znowu najlepiej wygląda na czarnej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się kojarzy z lakierem essence z limitki Circus Circus..

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny:) Najbardziej podoba mi się na srebrnym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!
    Efekt jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że od kliku dni na blogach jakoś tak świątecznie się zrobiło :) Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z Dazzle wygląda jak bombka choinkowa :)
    Wieeesz, jakie mi wpadły w oko :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lakier. Podoba mi się pierwsza propozycja, połączenie ze srebrem jakoś już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w nim :D muszę go mieć!
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej podoba mi się na czerwonym :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza wersja - mocno diabelska, druga skojarzyła mi się ze świętami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wybieram zestaw pierwszy :) zwlaszcza na czarnym wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokochałam na czerwonym! Mam trochę podobny lakier z China Glaze (Ring in the red, o ile nie pomyliłam nazwy) i od początku jest on moim świetnym wykończeniem dla kremowej czerwieni, choć lubię też na bordo (oby nie za ciemnym).

    OdpowiedzUsuń
  13. Na czarnym śliczny, a świątecznie to można by go strzelić na zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze przeeepiękne! zmotywowałaś mnie, teraz naprawdę zapuszczę moje pazurki! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny jest, najlepiej wygląda na czerwonym i czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny brokat, na czarnym wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na jasnej bazie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics