IV Targi Uroda i Estetyka - fotorelacja

W weekend 20-21 października w Łodzi odbyły się IV Targi Urody i Estetyki. Lista wystawców nie była zbyt długa (można zobaczyć TU ), mały wybór asortymentu, brak próbek i nowości, mało stoisk z kolorówką (może dwa?), o lakierach nie będę wspominać - totalna pomyłka.  Można powiedzieć "szału nie było" w pół godziny można było zwiedzić całe targi. Dla osób, którzy nie mogli zwiedzić targów mogę powiedzieć: Nie macie czego żałować!


Było zaledwie kilka stoisk, które mnie zainteresowały ...

AR Style

Farmona

i był nawet Maroko Sklep :)))


Salex 2000
jedno z najlepiej zaopatrzonych stoisk i bardzo mili Państwo obsługujący stoisko :)


i w małym skrócie
Maestro, Bielenda, Mary Kay, Apf Cosmetique&Natura
'


Podsumowując:
To najgorsze targi na których byłam, mam nadzieję że następne będą lepsze ...

To nie żart, na zakupy wydałam całe 9zł HA HA HA HA HA
portfel bardzo się cieszy :-)

Komentarze

  1. Ja chyba najbardziej z nas trzech poszalałam jeśli chodzi o zakupy na targach... Ech - a rok jedziemy do warszawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co sezon bywam i nie ma co porównywać Warszawy do Łodzi :/

      Usuń
  2. Ja byłam tydzień temu na targach Salon Jesień i muszę przyznać, że też było skromnie, choć lakierów na kupowałam, to OPI i Essie był jedynymi stoiskami, które na dłużej przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Salon nie jeżdżę ale Beauty Forum polecam, zawsze wszystkiego dużo czyli tak jak lubię :)

      Usuń
  3. Z jednej strony super, że mało wydałaś, a z drugiej trochę szkoda, że nie było więcej wystawców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już miałam pisać abyś pokazała zakupy a tu taka lipa :P oszczędzaj na wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ja wydałabym więcej bo stoisko Farmony i Maestro by mnie wessało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w zeszłym roku na targach też było baaardzo nieciekawie. czyżby równia pochyła? mam nadzieję, że w następnym roku ktoś pójdzie po rozum do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu było trochę lepiej, ale ten rok to przegięcie. Wolę jechać do Warszawy ...

      Usuń
  7. Czyli jednak najlepsze targi są w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics