Nowy zapach Lady Gagi FAME

Trzy tygodnie temu będąc w perfumerii Sephora powąchałam kilka zapachów, które bardzo przypadły mi do gustu. Były to między innymi Lady Gaga Fame, Guerline La Petite, Signorina Salvatore Ferragamo (chodzi już za mną od kilku ładnych miesięcy). Zapragnęłam ich wszystkich. W samą porę, bo na imieniny otrzymałam zniżkowego smsa -20% na cały asortyment. Ahhh jak się ucieszyłam, dzisiaj pobiegłam i wybrałam nowy zapach Lady Gagi FAME!

zdjęcie pochodzi ze strony fleszstyle.pl

Opis zapachu:
 
Czarny charakter
Fame
Futurystyczne fasony, skłonność do przesady i ekscentryczny styl bycia. Czym jeszcze mogła zaskoczyć swoich fanów Lady Gaga? Ikona obecnej pop kultury postanowiła zrobić rewolucję w świecie zapachów. Dzięki rewolucyjnej technologii fluidu black-to-clear, zapach Fame to pierwsza woda perfumowana o czarnym kolorze, która po nałożeniu na ciało nie zostawia śladów. Formuła tej technologii jest w trakcie patentowania i została zastosowana wyłącznie do produkcji zapachu Fame Lady Gaga.
Woda perfumowana


Zaskoczyła mnie niska cena, spójrzcie ...
30 ml - 119 zł
50 ml - 169 zł
100 ml - 299 zł

Sprawa próbek, próbeczek w Sephora ...
Nie wiem czy u Was też są Panie Sephorzanki nie wylewne, jako próbkę dostałam fluid dr Eris z trzy numery za ciemny, dosłownie żenada, przecież widzi jaki mam kolor skóry,  a o próbkę zapachu sama poprosiłam bo bym nie otrzymała. Rozumiem, żebym kupowała coś za 10zł to mogę się nie spodziewać próbek, ale nawet jak zostawiam tam 400zł to sprawa ma się tak samo. Czy u Was jest tak samo????

Komentarze

  1. Bardzo ładnie prezentuje się, nuty zapachowe ma bardzo fajnie skomponowane, musi być ciekawy ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a to nie bedzie barwic skory czy ubran jak one takie czarnuchy ?:D wiem ze jest napisane ze nie zostawia , ale czy faktycznie ?:) wez obczaj to ;)

    u mnie tez szalu nie ma z probkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten zapach :) mam nadzieję, że ta woda perfumowana nigdy mi się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, czy w douglasie to jest, bo chętnie bym obwąchała

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, na szczęście w mojej Sephorze panie mnie znają i zawsze dostaję takie próbki jakie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pracuję w sephorze i u nas zawsze probki sa dopasowywane do potrzeb klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skarbie ale powiedz swoim zdaniem jak Ci się ta woda podoba...bo to jest chyba opis z neta,cooo? Jestem strasznie zainteresowana tym zapacham bo wielbię tę diablicę Gagę i ucieszyłam się że przeczytam czyjąś opinię na temat tej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię G, ale to zapach w moim stylu :) A co do Sephory - długo można by mówić - żenada jak dla mnie za każdym razem kiedy idę coś kupić (umówmy się, że zazwyczaj idę kupić kosmetyk z wyższej półki, a nie zmywcz do paznokci) i zawsze historia się powtarza...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie niestety takich zapachów, jest dla mnie zbyt duszący...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem szalenie ciekawa tego zapachu. Przy najbliższej okazji na pewno się obok niego z moim nosem pokręcę :) A o jakiekolwiek próbki w Sephorze trzeba się, niestety, prosić. Ja na muchy w nosie szanownych pań ekspedientek uwagi nie zwracam i gdy coś chcę przetestować przed zakupem, to po prostu idę, mówię, co mnie interesuje i wychodzę z próbkami - nawet, jeśli nie robię żadnych zakupów... Ale, fakt jest taki, że nastawienie do klienta mają mało zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie chciała bym je mieć. niuchałam już i zapach mi odpowiada. a flakon oj całkowicie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics