Orly, Flash Glam FX, Atomic Splash - swatche, swatches

Srebrno - szaro - stalowy z plasterkami miodu to Atomic Splash z błyskotliwej kolekcji Flash Glam FX. Paznokcie pomalowałam lakierem bazowym o nazwie Steel Your Heart z kolekcji wiosennej Cool Romance oraz nałożyłam warstwę Atomic Splash i powstało coś takiego:





Paznokcie wyglądają jakby były pokryte "rosą" całkiem mi się to podoba.

Dla porównania użyłam czarnej bazy Orly Liquid Vinyl.



Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl

Komentarze

  1. chyba wolę opcje z czarnym lakierem...;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie są boskie!!!!
    Ale czerń z wysokim połyskiem jest zniewalająca ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy mi się podoba, daje taki mroźny efekt :) Idealny dla Królowej Śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też bardziej odpowiada czarna baza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na czarnej bazie wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor bazowy.. Jeśli chodzi o bohatera recenzji to zdecydowanie fajniej moim zdaniem prezentuje się na czerni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics