Poszukuję płynu micelarnego !

Chyba polubiłam demakijażowanie oczu, twarzy płynem micelarnym. Obecnie kończę AA Skóra Wrażliwa i planuję kupić kolejny micel, ale pytanie do Was - który? Czy mogłybyście polecić coś dobrego, sprawdzonego, tak bym się do micela szybko nie zraziła ;-) ?


Blogerko, który płyn micelarny polecasz? 
Może być to płyn nie koniecznie z powyższej listy, to są przykładowe ...
Jak możecie to piszcie swoich faworytów, a także bubli których nie polecacie, możecie powrzucać linki, chętnie poczytam :-)

Komentarze

  1. Bioderma Sensibio - zawsze i wszędzie. A jeśli na mniejszą kieszeń - Perfecta robi świetne micele (jest kilka rodzajów, miałam wszystkie i wszystkie bardzo lubiłam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym Bioderme, ale szukam troszkę tańszego zamiennika (choć nie używałam Biodermy, słyszałam że dobra)

      Usuń
    2. To w takim razie polecam Perfectę - dla mnie ich micele to właśnie świetny, tani zamiennik Biodermy.

      Usuń
  2. Ja polecam Bourjois albo Oeparol Hydrosense. Bublem jest natomiast micel Eveline (zielona wersja).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa wersja też jest kiepska.

      Usuń
    2. w takim razie Evelin odpada, a miał być brany pod uwagę :P

      Usuń
    3. Tak, Bourjois jest świetny do zmywania twarzy, niezła jakość za stosunkowo niewielkie pieniądze. Uważam, że plasuje się tuż za Biodermą. Nie radzi sobie jednak z mocniejszym tuszem do rzęs czy eyelinerem (np. z Catrice w pisaku), dlatego osobiście preferuję zmywanie makijażu oczu dwufazówką Ziaji. ;)

      Usuń
    4. również polecam Bourjois albo Oeparol. Lirene ma też dobre micele jednak słabo zmywają oczka. Eveline nie próbowałam, Perfecta jest cienka...Bioderma jak dla mnie przereklamowana :O

      Usuń
  3. Ja używam z Marizy i jestem bardzo zadowolona . Mam problemy ze skórą, a jest to jedyny kosmetyk po którym nie mam łuszczącego się nosa ;) Opis ze strony producenta : Polecany do demakijażu twarzy i oczu. Płyn micelarny przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery w tym wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Delikatnie, ale skutecznie oczyszcza cerę, usuwa makijaż i nadmiar sebum. Chroni naturalną barierę hydrolipidową skóry, nie wywołuje podrażnień. Wzbogacony w d-pantenol oraz aloes odżywia, nawilża i tonizuje skórę. Działa łagodząco i kojąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używała z rok temu i nie narzekałam, szukam czegoś innego ;)

      Usuń
  4. Ja na pewno odradzam micel Lirene. Totalnie nic nie zmywał, ewentualnie sprawdzał się do odświeżenia cery. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie Perfecta strasznie piecze w oczy, mam po niej je takie strasznie wysuszone...

    OdpowiedzUsuń
  6. obecnie posiadam micel z eveline, tylko różowa wersję tego który wrzuciłaś tutaj, polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Różne rodzaje AA, Bourjois, Perfecta :)
    ZDECYDOWANIE odradzam Eveline - http://eveline.eu/img/image_sj4u4.jpg.
    Totalna porażka, jak zwykły tonik o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. z tych, które dotychczas przetestowałam i chętnie kupiłabym ponownie to: bioderma czerwona, Eveline orchidea i Bourjois wszystkim znany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bioderme można dostać już za niecałe 20zł za 250 ml. Jest bardzo dobra i wydajna! Używam jeszcze płynu z Vichy i jestem zadowolona (ale nie pamiętam ceny niestety)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo w takim razie jutro wybiorę się do super pharm, muszę jutro koniecznie coś kupić bo kończy się poprzednik AA

      Usuń
  10. Kochana, mnie się fantastycznie sprawdził ten z Oeparol z serii Hydrosence. Widzę Siouxie poleca Eveline - ale u mnie się on w ogólnie nie sprawdził, u mojej mamy też nie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Bourjois lub w nieco wyższej cenie Vichy. Z moim makijażem radzą sobie bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli masz cerę mieszaną, polecam zieloną biodermę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bioderma!!! Czaj się na promocje, on jest wydajny więc nie będziesz żałować wydanej kasy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Biodermę Sensibio oraz micel Vichy. Zielona Bioderma też jest dobra, ale zdecydowanie odradzam ją do demakijażu oczu, lepiej więc postawić na płyn, który nada się do demakijażu całej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie polecam Bourjois, jesli mozesz wydac wiecej to avene.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zdecydowanie polecam Bourjois, odradzam Ziaje

    OdpowiedzUsuń
  17. ja z Biodermy jestem zadowolona ale bez jakiegoś większego szału, natomiast bardzo polubiłam te micelki z Eveline - są stosunkowo tanie i mają dobre działanie, ładnie zmywają makijaż i fajnie odświeżają twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej podobał się jak do tej pory micel KOBO ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. polecam Ci micel fioletowy z Bourjois, ale odradzam jak najbardziej dwufazówkę z Ziaji - jeden wielki bubel;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja polecam AA Wrażliwa Natura

    OdpowiedzUsuń
  21. polecam:
    - Biodermę (ja używałam zwykle Sebium),
    - Bourjois (fioletowy)
    - OEPAROL HYDROSENSE

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecić nie za bardzo mogę, ale odradzić ziaję mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje ulubieńce to Bioderma Sebium, ale również dobry Sensibio
    Oeparol Hydrasense
    Eveline
    Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja osobiście polecam ci Perfecte :) bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam Perfecte, dobry produkt za niewielkie pieniądze :) Słyszałam, że Eveline jest niezły, zamierzam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecam Perfectę oraz płyn micelarny z Bourjois - sprawdziłam i są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie odradzam Ziaję. Mam i lubię Tołpę ale moim najlepszym i niedoścignionym jest Bioderma !! Uważam że podczas jakiejkolwiek promocji nawet należy go kupić bo zmywa cały makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niczego polecić nie mogę, ale odradzić - tak.
    Nie polecam Ci micela Tołpa Dermo Face physio http://comeherehikki.blogspot.com/2012/04/zmywanie-torfem-czyli-topa-dermo-face.html
    Jest bardzo fajny w działaniu i zmywaniu, jednak wyskakiwały mi po nim krostki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również byłam zadowolona z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja używam Bourjois i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja polecam ten z Vichy, nie zamienie go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety(bo cena) polecam Biodermę Sensibio - wszystko inne nie umywa się do niej. I szczerze mówiąc nawet doszłam do wniosku, że nie jest taka droga - jest kilka razy bardziej wydajna niż tańsze.
    Na pewno nie bierz tego z Iwostinu, nie nadaje się do demakijażu oka.
    Perfecta, Ziaja, Bourjois - zostawiają taką chemiczną warstwę. Ziaja do tego masakrycznie się pieni.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bourjois i Bioderma Sensibio wg mnie godne polecenia :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Bioderma najlepsza. Zużyłam już parę butelek. A jeśli szukasz czegoś tańszego, to odsyłam do mojego porównania tanich miceli: http://lbd-iwantmore.blogspot.com/2012/05/starcie-miceli-vol-1-micele-z-nizszej.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics