Colour Alike, LDZ, 470 Biała Fabryka - swatche

Wielkie gratki dla autora nazwy, świetnie pasuje do lakieru! Biała fabryka to biały nudziak z beżowymi tonami. Jest podobny, ale nie taki sam do słynnej Porcelanki Orly lecz Porcelanka ma różowe tony a ten bardziej beżowe.


Nałożyłam dwie grubsze warstwy, lecz lepiej nałożyć trzy cieńsze. Lakier nadaje się jak najbardziej pod wzorki, stemple, brokat. Nawet szybko wysycha.


na serdecznym Orly Halo


Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl
Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. bardzo ładny, fajnie wygląda z brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda z tym brokatowym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale starannie pomalowane paznokcie :)
    Bardzo ładnie prezentuje się z tym brokatowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Chyba go chcę. Jednak podoba mi się biały lakier...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest, lubię biel na paznokciach, szczególnie w żelkowej formie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tym brokatem wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo on piękny i na pewno będzie mój! Porcelany nienawidzę, marzyło mi się coś w stylu ChG Australian Alabaster - wygląda nawet troszkę lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny :) Ostatnio zachorowałam na takie białaski i kupiłam dwa od Sally Hansen - Crynoline i Mousseline.

    OdpowiedzUsuń
  10. To twoje paznokcie czy zakładałaś? ;d
    Śliczne *.* Lakier też cudny ;)
    Zapraszam do siebie na konkurs, można wygrać fajne buciki od firmy Renee. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, od dawna takiego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudo, kocham takie 'banalne', proste kolory!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna.. Mam właśnie podobny odcień na pazurkach, tyle, że z nutką różu..

    OdpowiedzUsuń
  14. myślałam że to porcelanka na miniaturce w pierwszej chwili :)
    widzę, że CA się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postarali i wciąż starają, bynajmniej liczę że jeszcze rzuca zimową kolekcję :)

      Usuń
  15. Śliczny kolor przepięknie się komponuje z brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. z tym brokatem wygląda super, sam trochę mniej ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Kocham takie kolory!!! Przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przepadam za białymi paznokciami ale na serdecznym palcu, w połączeniu z brokatem, to już o niebo lepiej wygląda :). Fajnie, że nie jest taki biały - korektorowaty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor :) Muszę go mieć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy on nie jest podobny do porcelanki orly?
    Szukam właśnie takiego koloru. Idealny pod zdobieni, jak i solo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz bardzo ładny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  22. w połączeniu z tym kolorowym topem Twój paznokiec wygląda jakby był tipsem;)

    OdpowiedzUsuń
  23. W duecie z Orly wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ ten kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ooo, z tym orlikowym akcentem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie lakiery a z brokatem... mmm cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już u Sabb stwierdziłam, że podoba mi się bardziej niż Porcelanka. Z Halo wygląda genialnie *_* Muszę tak niedługo paznokcie ośnieżyć ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie nudziaki, musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany! co za cudo!!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics