Orly, Naughty or Nice, Miss conduct - swatche

Miss conduct to lakier, który pochodzi z orly'owej kolekcji świątecznej. Myślę, że lakier jest na tyle uniwersalny, że będę go używać także o innych porach roku. Nie mam zwyczaju dzielić lakierów na pory roku, bo maluję takim jakim chcę ale np. Devil May Care czy Angel Eyes są dla mnie typowo świąteczno-karnawałowe.


W buteleczce aż tak mnie nie poderwał, co dopiero na paznokciach. Wykończenie lakieru jest holograficzne.





Jest kobiecy i elegancki, nadaje się także pod wzorki. Lakier sam w sobie błyszczy więc nie używałam top coatu.


Lakier dobrze i równo rozprowadza się, szybko wysycha. Nałożyłam dwie warstwy.

i w słońcu, które kiedyś jeszcze było ;P


Kolekcja dostępna w sklepie internetowym ORLYBEAUTY.PL

***

Pozostałe lakiery z kolekcji  Naughty or Nice:

Devil May Care // Angel Eyes // Torrid // Miss Conduct //

Komentarze

  1. Uroczo to wygląda :)
    U siebie na paznokciach drobinek nie lubię, natomiast u Ciebie je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to prawdziwe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalny jest ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaaaaaa :D jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest prawdziwa perełka w tej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. taka świąteczna malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomba! Ostatnio lubuję się w takich lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką tego typu lakierów, ale ten prezentuje się fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że jest taki intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy :) ... nie moj styl ale przyciaga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny, ma taką malinową nutę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie za bardzo przepadam za holograficznymi ale ten jest całkiem fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem to najpiękniejszy lakier w tej kolekcji, koniecznie muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy bardzo, super wyglądają te drobineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Malinowy! <3 Szalenie mi się on podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten mi się chyba podoba najbardziej z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny widziałam ostatnio podobny z SH chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej! śliczny, ładny kolor i drobinki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja się cieszę, że go mam ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. O ile czerwienie u mnie ostatnio w niełasce, to taki holoś podoba mi się bardzo.. Śliczny jest !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics