Delia, Dermo System, Hypoalergiczny żel do mycia twarzy i demakijażu

Jeden z żeli do mycia twarzy jaki w ostatnim czasie miałam okazję używać, mowa tu o Delii hypoalergicznym żelu do mycia twarzy i demakijażu. Jeśli jesteście ciekawe moich spostrzeżeń zapraszam do poczytania.


Na zdjęciu jest go połowa, a w rzeczywistości jest go na dnie. Zużywam go w ekspresowym tempie.

Od producenta:
Innowacyjny kosmetyk o delikatnej, żelowej konsystencji doskonale oczyszcza skórę twarzy i zmywa makijaż. Idealny dla osób o wrażliwej skórze, które nie wyobrażają sobie codziennej pielęgnacji twarzy bez użycia wody.

Składniki aktywne:
  • pantenol i naturalna betaina dzięki wyjątkowym właściwościom wiązania wody zapewniają optymalny i długotrwały poziom nawilżenia skóry, zwiększając jej elastyczność i jędrność
  • ekstrakt z szałwii działa antyseptycznie i przeciwzapalnie, jednocześnie oczyszcza pory i łagodzi podrażnienia skóry. 
Właściwości: 
  • usuwa makijaż, 
  • idealnie oczyszcza skórę 
  • intensywnie nawilża

***



Moja opinia:
Żelu używałam przez cały wrzesień, październik i aż do chwili obecnej. To wystarczający okres testów by móc opisać jego działanie a także sposób zachowywania się na mojej skórze. Dla przypomnienia napiszę, że moja skóra należy do mieszanych, przetłuszcza się w strefie T.

Opakowanie to klasyczna, przezroczysta butelka dzięki, której widać stan zużycia produktu. Do butelki dołączona jest pompka, która umożliwia łatwe i higieniczne wydobycie żelu. Pompkę można blokować, nie ma szans by żel się wylał.

Zapach ogórkowo - ziołowy, świeży, jak dla mnie bardzo neutralny. Nie przeszkadza mi w użytkowaniu. 

Konsystencja lekka i żelowa, przezroczysta. 



Zauważyłam, że po umyciu lekko ściąga i wysusza, a tego strasznie nie lubię. Zapewne jest to spowodowane zawartością szałwii. Myślę, że żel nie sprawdziłby się u osób z suchą cerą. Twarz jest dobrze oczyszczona i nie świeci się.
Nie zapycha, nie podrażnia ani nie powoduje nowych niespodzianek. Zawsze po myciu sięgam po krem Hippa i wszystko wraca do normy.

Nie używałam żelu do demakijażu oczu, więc w tej kwestii się nie wypowiem, aczkolwiek zmywanie oczu żelem jest dla mnie nie możliwe :P Przy demakijażu twarzy (prócz oczu) sprawdza się. 

Żel aplikuję na gąbeczkę konjac i widać jak dobrze oczyszcza mą twarz. 

Produkt jest wydajny, lekko się pieni , przy codziennym użytkowaniu wystarcza na długo.

Skład 


Moja ocena:
4/5

Myślę, że gdyby nie ściąganie i lekkie przesuszenie mogłabym ponownie kupić ten produkt. Mimo tego uważam, że to i tak całkiem dobry produkt i warto go wypróbować, gdyż cena jest na prawdę niska :-)

A Wy jakich używacie żeli do mycia twarzy?

Komentarze

  1. miałam ten żel ale nie byłam z niego zadowolona, zniknął z opakowania w zaskakująco szybkim tempie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel i go zużyć nie mogę dla mnie jest byle jaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś płyn micelarny z Delii.
    Zupełnie się u mnie nie sprawdził - zraziłam się do kosmetyków tej marki.
    Moim ukochanym żelem do mycia twarzy i demakijażu, jest, oczywiście, żel z Biedronki. Uwielbiam ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten żel, jest świetny! Makijaż też zmywa bez zarzutu, przynajmniej u mnie.
    Poza tym bykiem na opakowaniu "hypoalergiczny!", wszystko w nim lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że różne opinie w komentarzach xD

    ja nie miałam, bo wolę micela z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. olejek myjący, naturalny. tylko i wyłącznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego:) ja uwielbiam micel z Biodermy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel i bardzo go lubię, tak samo micelarny płyn Delia - jedyny, który nie podrażnia mi oczu przy demakijażu.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics