Colour Alike, LDZ, 471Do kwadratu - swatche

Czas goni nas! Błyskotki Jolly Jewels już były czas na coś spokojniejszego czyli  lakier z najnowszej kolekcji LDZ - 472 Do kwadratu. To szaro - fioletowy odcień, ciut przykurzony o wykończeniu kremowym. Spokojny, delikatny i bardzo jesienny w sam raz pod wzorki.



Kryje przy jednej warstwie, ale dla tradycji nałożyłam dwie cieńsze.



Dobrze się nakłada, nie smuży, nie odpryskuje!



Aby nie było  nudno dorobiłam kropki, czyli to co najbardziej lubię. Moje kropy, kropki i kropeczki.

Do wykonania potrzebowałam sondy i dwóch lakierów z kolekcji LDZ - 470 Biała Fabryka i 472 Zmierzch Magdy.




Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl

Komentarze

  1. Piękny kolorek i wzór. Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie kolor idealny! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier to taki zwyklaczek, sporo bardzo podobnych w propozycjach różnych firm lakierowych ale i tak bardzo mi się podoba, bo bardzo lubię takie kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta szarość, w sumie to już zahacza o taupe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie się prezentuje na pazurkach.. Niby taki zwykły odcień, a bardzo elegancki.. No a wersja z kropkami to już w ogóle cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się to kropeczkowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor!
    Ta seria bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor piękny, ale kropy są przecudowne;) fajne polączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie dobrałaś kolory, a odcień lakieru jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam w sobie niespecjalny. Ale z kropeczkami wygląda świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Skropkowany wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor :) kolor betonu... szarej, pięknej Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics