Nowa kolekcja Colour Alike LDZ

Czas temu pojawiła się nowa kolekcja Colour Alike inspirowana miastem Łódź. 
Moim miastem! Sama myśl bardzo ucieszyła mnie, a kolory trafiły w mój gust.
Lekko przygaszone i neutralne, eleganckie i klasyczne. 
W sam raz na jesień.



Kolekcja LDZ dostała nowe nazwy, od lewej:

470  Biała Fabryka, 471  Do Kwadratu, 472 Zmierzch Magdy, 473 Pozytywka, 474 Sen Olimpii, 
475 Szarość Dnia, 476 Prząśniczka, 477 Złota Nitka, 478 Hollyłódź, 479 Bałucka Panienka
 
 Nowa seria naszych lakierów nosi nazwę LDZ, a każdy z kolorów otrzymał zdjęcie przedstawiające kawałek Łodzi. Tej Łodzi brudnej i kolorowej, zniszczonej i tej całkiem nowej. Z całą pewnością naszej, bo kochamy to dziwne miasto.
 
Chciałam się pochwalić, że lakier z numerem 479 otrzymał moją nazwę czyli Bałucka Panienka ;-)
 
 
 
 ***
 
 Numery 470 - 474
 
 Numery 475 - 479
 
 
Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl
 
Jak wrażenia, który wpadł Wam w oko ?

Komentarze

  1. już kolejna osoba mnie bombarduje tymi lakierami, a ja miałam mieć odwyk od ich kupowania w tym miesiącu ;< to nieludzkie z waszej strony :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz list do świętego mikołaja, może Ci przyniesie ;)

      Usuń
  2. Wszystkie bym przytuliła.:d
    Ale najbardziej mnie ciekawi ten najjaśniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się;) No i oczywiście gratki za "swój lakier"

    OdpowiedzUsuń
  4. czas najwyższy wybrać się na ulicę Nawrot do nail baru:) małe zakupki nie zaszkodzą przecież.. tyle tylko że ja bym chętnie zaopiekowała się kilkoma kolorkami. póki co zaglądałam do salonu przez szybę

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo kilka z nich bardzo mnie zaciekawiło, pokazuj je jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe, w większości niejednoznaczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi ten złoto miedziany się strasznie podoba.chciałabym go zobaczyć jako pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kolorki, szczególnie te z drugiego zdjęcia (475-479) bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku wszystkie boskie, ale mi najbardziej podoba się zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i fajne nazwy. Fajnie, że polskie firmy zaczynają tak podchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój faworyt to Bałucka Panienka :) Co za nazwa inspirująca! Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszą być moje :) Bardzo spodobała mi się ta kolekcja ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim gratuluję :)

    Co do kolekcji to póki co podoba mi się bardzo i przygarnęłabym całą, ale chyba najbardziej ciekawią mnie 475 i 476.

    OdpowiedzUsuń
  14. miedzie, rudości... oj mam swojego faworyta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobały mi się 471 i 472 :D Bardzo fajną nazwę stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno skusze sie na jakis kolorek, kiedy bede w PL. Bedzie to fajna pamiatka z rodzinnego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics