Golden Rose - kosmetyki które mnie zaciekawiły

Wybierając lakiery Golden Rose Jolly Jewels natrafiłam na kilka kosmetyków, które wpadły mi szczególnie w oko. Kiedyś używałam tuszu do rzęs 3D Fantastic Lash i tak mi przypasował, że zrezygnowałam z użytkowania tusz Max Factrora. Nie widziałam żadnej różnicy, jakościowo były tak samo dobre, jedynie różniły się ceną. 



Poczekam na nowy przypływ gotówki, zainteresowały mnie szczególnie produkty z powyższego zdjęcia.


  1. City Style Mascara to tusz stworzony dla nowoczesnej, dynamicznej kobiety, która nie ma czasu na wielominutowe zmagania ze szczoteczką i kruszącymi się drobinkami. Tusz idealnie przylega do rzęs, nie zbija się w grudki, nie kruszy się i nie rozmazuje. Dwustronna elastyczna szczoteczka wyposażona jest w dwa rodzaje włosków: dłuższe włoski maksymalnie wydłużają i podkręcają, a krótsze dodają objętości. Asymetryczna budowa szczoteczki zapewnia również równomierne i precyzyjne rozprowadzenie tuszu, dzięki czemu podkreśla nawet najkrótsze włoski z kącikach oka. 
  2. Selective Nail Lacquer to nowa seria lakierów do paznokci w niezwykle szerokiej palecie modnych w tym sezonie odcieni. Stworzono je według specjalnej formuły, która gwarantuje trwałość manicure i efektowny połysk koloru.
  3. Golden Rose Sexy Black Mascara – nowy wymiar stylu....
    Innowacyjna formuła tuszu ekstremalnie pogrubia i wydłuża rzęsy z każdym pociągnięciem. Elastyczna szczoteczka precyzyjnie je unosi i rozdziela, zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. Specjalna formuła tuszu przeciwdziała powstawaniu grudek i sklejaniu się rzęs, dzięki czemu możemy kilkakrotnie aplikować tusz bez obawy o nieestetyczny wygląd rzęs. Wysoka zawartość pigmentów gwarantuje kolor głębokiej czerni. Efekt końcowy to maksymalnie pogrubione, wydłużone i uniesione rzęsy, które otworzą spojrzenie, a oczom dodadzą blasku i stylu.
  4. Terracotta Stardust Blush-On to wyjątkowy róż, który rozświetla twarz i kości policzkowe perłowym blaskiem. Jego specjalna, jedwabiście gładka formuła pozwala uzyskać niepowtarzalny i długotrwały efekt.
  5. Terracotta Blush On to satynowy róż o wyjątkowo miękkiej strukturze. Twarz nim muśnięta staje się rozświetlona, zyskuje świeży, zdrowy wygląd. Bardzo trwały, wyprodukowany przy zastosowaniu innowacyjnej technologii. Dostępny w kilku modnych wariantach kolorystycznych.
  6. Extreme Sparkle Eyeliner to tusz do kresek o iskrzących brylantami odcieniach. Nadaje spojrzeniu bajeczny, czarujący wygląd. Sprawia, że oczy stają się wyraziste i błyszczące. Perfekcyjnie skomponowana kolekcja kolorów daje możliwość wyboru kosmetyku odpowiedniego zarówno na dzień, jaki i na wieczór.

Może miałyście okazję coś testować z powyższych produktów?
 

Komentarze

  1. z tych nic nie mialam, ale polecam pomadki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka kosmetyków z Twojej listy - 1,3,5. Zastrzeżenia mam tylko do pierwszego tuszu, nie pasuje mi jego szczoteczka. Zdecydowanie bardziej zadowolona jestem z pomarańczowego Cat Walk - on jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. GR ma coraz to bardziej interesujące nowości, planuje kupić kilka lakierów z serii Selective.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nie mam dostępu do tych kosmetyków.
    Szkoda, ponieważ troszkę kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam lakier w tej nowej serii i jestem z niego zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo ile nowości, coś mi się wydaje że moja kolekcja lakierowa znowu się powiększy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam lakier z serii Selective - całkiem nieźle kryje i dość szybko schnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic ale kusi mnie maskara ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskara wygląda ciekawie ; ) Jak się moja skończy może przyjrzę się jej bliżej :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz City Style Ci polecam - trzeba się trochę namachać, ale za to efekt jest bardzo ładny, naturalny, rzęsy są pogrubione, wydłużone i bardzo ładnie rozdzielone ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics