Golden Rose Jolly Jewels - paznokciowa biżuteria

We wtorek będąc wypłacić pieniądze z bankomatu, coś mnie tknęło aby wejść do Golden Rose. Prawdę mówiąc, dawno tam nic nie kupowałam, ani nie odwiedzałam ich salonu. Kiedyś zawiodłam się na kilku lakierach i tak przestałam tam bywać, ale czasy się zmieniają. Pomyślałam sobie, wejdę sprawdzę co mają nowego . Weszłam, a tam co NOWOŚCI! Jejku co za cudeńka, świecidełka ... Jolly Jewels!

Oglądałam, napaliłam się na 11 sztuk, ale przecież tyle nie mogę kupić, bo brak funduszy. A cena jednego z nich to 12,90zł. Do koszyczka wpadły dwa z nich nr 103 i 106.


Złoto w połączeniu z jasnym różem i drobny brokat w kolorze fioletowo-złoto-zielonym. Na paznokciach bajka!


***


Nowa seria lakierów JOLLY JEWELS sprawi, że malując paznokcie, staniemy się jednocześnie posiadaczkami najpiękniejszej biżuterii...


Receptura lakierów JOLLY JEWELS zawiera bowiem mnóstwo mikroskopijnych cząsteczek specjalnie spreparowanego brokatu i miliony lśniących brylantowo drobinek przypominających drogocenne kamienie szlachetne. Połyskują one na paznokciach niczym brylanciki, sprawiając, że biżuteria staje się zupełnie zbędnym dodatkiem. Do wyboru mamy wszystkie najmodniejsze kolory karnawału – w wersji jednolitej albo wielobarwnej, harmonijnie łączącej w jednej buteleczce drobinki w różnych tonacjach.

Paleta kolorystyczna Jolly Jewel 


Czyż nie piękne, czyż nie kuszą ?! Który byście wybrały, a może już zakupiłyście??

Komentarze

  1. Oj piękne! Muszę się wybrać do GR:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się.. Ale cena troszkę za wysoka...
    czekam na swatche :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne! szybko pokaż na pazurkach bo jestem bardzo ich ciekawa :]

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne są ! szukam już od jakiegoś czasu podobnego lakieru :) jednak wczoraj nie znalazłam ich na stoisku GD :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Również przyłączam się do prośby o swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Juk z pięć już mi w oko wpadło:D Ciekawa jestem jak będą wyglądały na paznokciach.:)
    P.s. zielony jak choinka :D)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ślicznoty, ja nie wiem, chcę je wszystkie *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej! Cudowne błyskotki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają bardzo ciekawie, musisz koniecznie pokazać na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. o ja pierdziu! jakie cuda! nie słyszałam o nich, szkoda, że dosyć drogie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to nowość, z tego co wiem nie w każdym GR pokazały się ;)

      Usuń
  11. Wow cudeńko :)
    Ciekawe jak wygląda na paznokciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba wszyscy już je mają tylko nie ja ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich nie mam :P i nie wiem czy będę mieć - zależy czy trafię gdzieś stacjonarnie czy nie

      Usuń
    2. też jeszcze ich nie mam :<

      Usuń
  13. Nie przepadam za brokatami, ale te wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na zdjęcia lakierów w akcji, bo wyglądają bosko

    OdpowiedzUsuń
  15. 103 super wygląda na nudziakach. Dzisiaj niestety musiałam zmyć paznokcie ponieważ trochę dziwnie wyglądały - każdy w innym kolorze. Ze względu na dużą ilość drobinek zbywanie trochę trwało, ale wystarczyło przyłożyć wacik nasączony zmywaczem do paznokci i chwile poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa swatchy..

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow piękne! Patrząc na zdjęcie to wzięłabym 103 koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko, jakie cuda! Chciałabym zobaczyć je w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę drogie ale jakbym je spotkała to pewnie kilka bym przygarnęła bo są boskie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. o boze wszytskie mi sie podobaja prawie, chce je chce je!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te lakiery ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics