Orly, Naughty or Nice, Halo - swatche

Halo, co jest ?? Tak to już ostatni lakier z kolekcji zimowej Naughty or Nice by Orly. Lakier wprowadza w nastrój świąteczno - zimowy, a nawet szampańskiej nocy sylwestrowej! Pełno w nim błysku ... 
 


Lakier nałożyłam na bonder, by móc pokazać jak wygląda solo bez kolorowej bazy. Myślę, że gdybym nałożyła go na "kolor" , fajnie pokazałby głębie koloru.

Lakier ma postać drobnego brokatu złotego i większego srebrnego. 


Nałożyłam trzy warstwy. Dobrze gdy lakier pokryjemy lakierem nawierzchniowym, wtedy nie czuć warstwy chropowatej.




Kolekcja dostępna w sklepie internetowym ORLYBEAUTY.PL


***

Pozostałe lakiery z kolekcji  Naughty or Nice:

Devil May Care // Angel Eyes // Torrid // Miss Conduct // Unlawful // Halo //


Jak Wam się podoba HALO ??

Komentarze

  1. przepięknie wygląda! idealny na jakąś imprezę ;)
    ideał ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawdę prześliczny, kojarzy mi się z aniołkami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow bajeczny jest, dawno nie widziałam tak cudownego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. największą perełkę zostawiłaś na koniec.. Chyba najlepszy lakier z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jest ; ) na święta będzie pasował świetnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, cudowny, chętnie pomalowałabym nim pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt bardzo ciekawy, ale chyba nie na co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny lakier *.* biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie z szampanem mi się skojarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski.. Podoba mi się, że to złoto ma taki delikatny i jasny odcień.. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny! :D kojarzy mi się z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Achhh nie mogę się doczekać sezonu bąbkowego, z przyjemnością będę nim błyskać ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. jak złota sukienka cała z cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja go mogłam przegapić, jest przepiękny ;) Wpisuję na listę, a co! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics