MIYO OMG! Eyeshadows - Gold Dust&Glitz

Mój jesienny, październikowy make up składał się głównie z cieni Miyo Gold Dust i Glitz. Ten duet lubię szczególnie, jest delikatny i subtelny, a kolory bardzo neutralne czyli to co najbardziej lubię.


Całą powiekę pokryłam bazą w moim przypadku pudrem transparentnym marki Catrice (pańcią), następnie na ruchomą powiekę Gold Dust, a w załamaniu Glitz. Wyszło dziennie i naturalnie.

Gold Dust to złoto-piaskowy odcień, mający połyskujące drobinki.  Fajnie rozświetla spojrzenie, można go stosować jak najbardziej solo lub w połączeniu z innymi kolorami. Konsystencja nieco sucha. Cień delikatnie osypuje się, przy dłuższym noszeniu zbiera w załamaniu. Pigmentacja nie najgorsza, na kilka godzin wystarczy, ale nie na cały dzień. Ale czego chcieć od kosmetyku za 5zł ? Za większe pieniądze nie raz trafi się bubel, a ten cień uważam za całkiem dobry jak do moich potrzeb. 


Na zdjęciu można zobaczyć, że cień posiada także większe drobinki.

Glitz to brązowy odcień, na powiece wydaje mi się być ciut cieplejszy niż w opakowaniu, posiada również nieco większe drobinki jak jego poprzednik. Cień ma suchą konsystencję, trochę się osypuje, a pigmentacja jest nieco gorsza niż w cieniach matowych.


A tak wyglądają roztarte ... może efekt nie jest wow, ale mnie zadowala 



Cienie mają klasyczne opakowanie dla cieni Miyo Omg!. Są przezroczyste, dobrze się zamykają, a na odwrocie są oznaczone numerem i nazwą. Podoba mi się pomysł, że każdy cień ma swoją nazwę, zupełnie jak w lakierach :)

Macie swoich ulubieńców wśród MIYO OMG ?

Komentarze

  1. Mam dwa cienie Miyo i mimo fajnych kolorków ich aplikacja bywa na tyle irytująca, że na więcej się nie skuszę. Przy porannym makijażu to nie na moje nerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolory, choć z mocny polyskiem już mniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ten jasny cień. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przypadły mi do gustu, szukam podobnych! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne kolory :) Żałuję że nie mam dostępu do MIYO :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ja uwielbiam takie błyskotki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Gold Dust i lubię ten cień, choć nieco większą sympatią darzę maty Vanilla i Haze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten jasny cień jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne! chcę oba, nie mam ani jednego cienia z Miyo, muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam dwa cieni MIYO i też je lubię :) za taką cenę, warto :))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam kilka cieni miyo, ale do tych dwóch jakoś mnie nie ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam cienie MIYO :) są po prostu cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam jeden cień i był tak okropny w aplikacji, że za więcej podziękuję;(

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne kolorki, mam tylko jeden cień z MIYO i go bardzo lubię, więc pewnie i z tymi bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics