Golden Rose, Jolly Jewels # 103 - paznokciowa biżuteria

Przedstawiam drugi i ostatni lakier z Jolly Jewels z numerem 103. Lakier z numerem 106 można zobaczyć TU, natomiast pozostałe lakier z tej serii TU
Przejdźmy do naszego złotka ... Numer 103 to złoto z jasno różowymi płatkami miodu.


Paznokcie pokryłam lakierem bazowym z najnowszej kolekcji Colour Alike LDZ #471 Do kwadratu (niedługo na blogu) natomiast palec serdeczny pokryłam lakierem bezbarwnym, następnie nałożyłam dwie warstwy Jolly Jewels 103 na każdy z nich. Dużej różnicy nie dostrzegam między intensywnością lakieru z bazą kolorową czy przezroczystą. 


Lakier ma ładną buteleczkę i srebrną nakrętkę a do tego średnio wygodny w malowaniu pędzelek. Zapewne zależy to od konsystencji lakieru, która w tym przypadku jest ciut gęstawa w porównaniu do swojego poprzednika.



Należy nakładać cieniutkie warstwy, wtedy lakier szybciej schnie niż na przykład jedną grubszą.


A wszystko to możecie kupić w salonie Golden Rose 

Komentarze

  1. Piękne złoto :)Nie przepadam za lakierami golden rose,ale ten z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach złotko! :) NIedobrze, mam stoisko GR u siebie... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj cudowny, nawet nie zwrocilam wczesniej uwagi na to ze GR ma takie lakierki musze zakupic jakis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. On jest jeszcze ładniejszy od poprzedniego :) udały się te lakiery Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten kolor trochę do mnie nie przemawia... samo złotko mam z GR i lubię, w sumie takie srebro-złoto.

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się bardziej podoba ten pierwszy 106 :) Ale ten też ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne...ale nie chciałabym się męczyć z ich zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem, całkiem ;D Co ja piszę... Jest cudowny! <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ślicznie musi wyglądać w słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się ! wczoraj widziałam lakiery z tej nowej serii nawet w ręku trzymałam ale tych brokatowych nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Straaasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wygląda nawet, ale czy jest "wygodny", a jak z jego usunięciem ? ;) Sporo kłopotu sprawia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usuwam lakiery z tej serii metoda sreberkową i nie stanowi to żadnego problemu.

      Usuń
  13. Tez posiadam ten kolor i uwielbiam go, jak zresztą większość z JJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam go!! NIgdy bym nie pomyślała, że taki kolor z tak grubym brokatem mi się spodoba.

    http://lakierowo.blogspot.com/2013/01/sylwestrowe-paznokcie-lakier-golden.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics