Nivea, Fresh Energy, Szampon do włosów przetłuszczających się czyli włosowy bubel!

Szampony Nivea kupuję sporadycznie. Zazwyczaj obciążają moje włosy. Tym razem skusiła mnie duża pojemność, cena, świeży zapach i wygląd buteleczki. Według producenta szampon ma pielęgnować, odświeżać i dodawać energii dzięki płynnej keratynie i ekstraktowi z melisy cytrynowej. Czy szampon sprostał tym zadaniom?


Od producenta:

Działanie

Odświeżająca formuła z ekstraktem z melisy cytrynowej:

  • dokładnie oczyszcza i pielęgnuje włosy
  • ożywia włosy i dodaje im energii
  • zapewnia włosom zdrowy połysk

 ***

Moja opinia:
Krótko mówiąc trafił mi się kolejny włosowy bubel! Jedynym plusem jest jego pojemność, zapach, cena i nic poza tym. Pachnie ładnie i świeżo. Konsystencja przypomina trochę żelową, nie lejącą się i jest w kolorze przezroczystym. 
Szampon spowodował, że moje włosy wglądały jakby piorun w nie strzelił. Były trochę napuszone, choć nigdy wcześniej takich nie miałam, gdyż są proste. Po pierwsze nie mogłam ich rozczesać, po drugie szampon strasznie je wysuszył, po trzecie na drugi dzień były znowu do mycia. Szampon raczej zniszczył moje włosy niż je pielęgnował.
Długo męczyłam 400ml butelkę, dobrze że mam sporo pędzli do mycia to właśnie do tego resztę wykorzystałam. 

Skład:

Jeszcze nigdy nie natrafiłam na włosowy kosmetyk Nivea, który nie zrobiłby mi krzywdy. Zawsze trafię na jakiegoś bubla, który mnie zniechęci ...

A WY co sądzicie o szamponach NIVEA a może używałyście tego szamponu?

Komentarze

  1. Nie mam nic przeciwko mocnym szamponom (sls) ale mnie każda nivea albo obciąża, albo mam wrażenie niedomycia. Ogólnie próbowałam wielu szamponów tej marki, ale żaden mi nie spasował :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram, bubel!!! Ja dostałam strasznego łupieżu po tym szamponie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię szamponów z nivei

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez dość długi okres używałam Nivea, Straight & Easy. Siostra kupiła w promocji w Rossmannie i byłam zadowolona. Włosy były po nim delikatne i nie puszyły się. Ale to był jedyny szampon tej firmy który używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz miałam szampon Nivea...ale zostanę tylko przy kremach do twarzy od Nivea ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. masakra ;( Będę unikać, bo też mam problem z przetłuszczającymi się włosami ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba nigdy nie miałam szamponu Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam, ze szampony do włosów przetłuszczających z jakimiś cytrusami itp. robią z włosów siano i je przesuszają. Mam tłuste włosy u nasady i takie szampony kompletnie się do nich nie nadają.
    Używałam 2 inne szampony Nivea i były fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś szampon z Nivea ale z tego co pamiętam to nie robił nic specjalnego wręcz przeciwnie bo przetłuszczał włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szampon z tej samej serii, tylko 2w1. I bardzo go sobie chwalę ;] Może go wypróbuj? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za szamponami z Nivea ogólnie nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. już dawno zrezygnowałam z kosmetyków do włosów nivea. moja skóra i włosy są po nich obciążone, przetłuszczają się. z drogeryjnych marek używam jeszcze odżywek garniera z serii ultra doux i isany raz szamponu babydream. reszta jest naturalna i w takiej pielęgnacji moje włosy czują się dużo lepiej :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i ja :))
    Moje włosy bardzo nie lubią szamponów tej firmy, strasznie szybko się przetłuszczają i nawet po umyciu są niemiłe w dotyku :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics