Colour Alike, LDZ, 477 Złota Nitka + wariacje z Orly Flash Glam FX So go-Diva & Too Fab - swatche

Na dzisiejsze popołudnie preferuję dużą dawkę zdjęć, jeśli lubicie oglądać to zostańcie. Zatem zapraszam do oglądania. Na samym początku pokażę lakier z najnowszej kolekcji Colour Alike LDZ 477 Złota Nita, następnie przejdziemy do wariacji lakierowych z lakierami nawierzchniowymi Flash Glam FX.



Złota Nita to pomarańczowo-miedziany kolor ze złotym shimmerem, złotymi refleksami. W buteleczce wygląda nie pozornie, a nawet bym powiedziała "średnio mi się podoba". Na paznokciach absolutnie mnie zachwycił!! A dlaczego ...






No właśnie, on jest zwykły i niezwykły. Po pierwsze to najlepszy lakier z całej kolekcji który bajecznie się nakłada (nie mówię, że pozostałe są gorsze, ale ten jest wyjątkowo przychylny do współpracy malowania), i równo! Po drugie jedna, dwie warstwy w zupełności wystarczają. Po trzecie błyskawicznie schnie. Po czwarte pięknie prezentuje się na dłoni. Po piąte, jego kolor jest dosyć oryginalny, nie widziałam w innych ofertach ...





Zdjęcie przedstawiające Złotą Nitę by Colour Alike. Zdjęcie świetnie odzwierciedla kolor i wykończenie lakieru.



***

Okej, lecimy dalej ...
Wpadłam na pomysł, że fajnie mógłby wyglądać z topami Orly Flash Glam FX np. So GO-DIVA, czyli plasterkami bursztynu. TUtaj możecie zobaczyć jak wyglądał na czarnej bazie.




i jak, lepiej ?

A może trochę ponuro, no cóż dołożyłam warstwę kolejnego topa Orly Flash Glam FX o nazwie Too Fab. To złote plasterki miodu połączone z brokatem, całość zanurzona w przezroczystej bazie.




Myślę, że ostatnie zestawienie wyszło najlepiej, Too Fab ożywił koleżkę So Go-Diva :-)



Lakiery dostępne na stronie www.orlybeauty.pl
Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl

Co sądzicie o Złotej Nicie i moich lakierowych zestawieniach?

Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Super! Podoba mi się połączenie z tymi brokatowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie dla mnie, nie lubię takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kolor! Z czarnymi ślicznie też wyglądają :) Tak niecodziennie, łaciato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, ale bez tych czarnych ozdób prezentuje się lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor lakieru! z tym brokatowym też nieźle,ale wolę bez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zestawienie jest najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Qrcze kolekcje Barbry za każdym razem co raz ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny kolor, ostatnio szaleję na punkcie takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie najlepiej wyglądał samotnie :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie sam wygląda najlepiej z topami to już za dużo jak dla mnie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie ostatnie zestawienie najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. W butelce wyglądał dla mnie jak kolejny rudy shimmer, których mam pod dostatkiem (bo lubię), ale widzę, że jednak takiego nie mam. Może Mikołaj się nade mną zlituje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tylko nazwa mi do lakieru nie pasuje ;p Albo lakier do fontanny XD

      Usuń
  13. Miałam kiedyś błyszczyk w identycznym kolorze - lśniącej, wypolerowanej miedzi ze złotymi drobinkami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics