Orly, Naughty or Nice, Devil May Care - swatche

Czy są wśród nas fanki czerwonych, glitterowych paznokci ? Jeśli tak to zapraszam Was do obejrzenia kolejnego cudeńka jakim jest Devil May Care z najnowszej kolekcji Orly Naughty or Nice na zimę 2012. Devil May Care to nic innego jak czerwona, potłuczona, choinkowa bombka z wnętrzem złotej posypki w formie brokatu. 


Czyż nie wygląda apetycznie? Na paznokciach głównie przeważa jasno czerwony glitter, a na nim pokryte w mniejszej ilości złote glittery.



Mimo nałożenia trzech warstw glitteru, lakier fantastycznie poradził sobie z kryciem oraz ze schnięciem. Wspomnę, że czasami nie jeden lakier kremowy wymaga nałożenia trzech warstw, a tu los dał że temu brokatkowi wystarczą tylko trzy warstwy. Wspaniale!


Jeszcze jedno zdjęcie w słońcu ...


Nie dość, że nieźle kryje, pięknie wygląda, błyszczy to jest bezproblemowy podczas zmywania (pod warunkiem, że zmywacie tak jak ja :P ) ...

Kolekcja dostępna w sklepie internetowym ORLYBEAUTY.PL

***

 Pozostałe lakiery z kolekcji  Naughty or Nice:

Devil May Care // Angel Eyes // Torrid // Miss Conduct //

Komentarze

  1. Och ach! Jest boski! <3 ideał na zime !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Aż chce się zaśpiewać: Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta. Jeszcze brakuje samochodu CocaColi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier jak marzenie ;D idealnie sprawdzi się podczas świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje na paznokciach tylko choineczek i mozna powiedziec, ze swieta w pełni :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny na święta ;) Piękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. od razu mi się skojarzył ze świętami Bożego Narodzenia,piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świąteczny kolorek moim zdaniem.. Mimo, że za czerwieniami jakoś super nie przepadam, to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o widzisz:) łódź mam blisko także też bym mogła skorzystać:) dzięki za info;)

    + świetne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczątko... Spadłam z krzesła po prostu. Jest idealny <333 Kocham takie świecidełka na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym znaleźć go pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńko, na okres świąteczny nadaje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomina mi trochę Opikową Miss Piggi ;) Ale i tak się skusiłam, mam zamiar stosować go na ciemniejszą bazę, żeby nadać mu głębi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics