Flormar, Supermatte, M112 - swatche

Kolejna odsłona lakieru marki Flormar, tym razem z serii Supermatte o numerze M112. Nie rozumiem co producent miał na myśli "supermatte" bo lakier nie jest matujący. Wykończenie jego można zaliczyć do średnio połyskujących, kremowych. Ale nie ma nic wspólnego z super matem. 


Kolor wpadający w winny, coś pomiędzy mocnym różem a fioletem. Nieźle kryje już po jednej- dwóch warstwach. Nosiłam na paznokciach przez 4 dni, delikatnie wytarły się końcówki. 


Buteleczka smukła z wygodną, długą nakrętką.


Kosmetyki Flormar możecie kupić na wysepce, więcej informacji znajdziecie TU.  

Flormar na FB klik i klik

Komentarze

  1. ładny, ale do matu to mu faktycznie daleko ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest śliczny ale na pewno nie matowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo tak, świetny kolor, chociaż ten mat to jakaś pomyłka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor :) A paznokcie masz przeboskie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor fajny, bardzo jesienny, ale matu próżno tam szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor cudowny ! szkoda że nie mam możliwości zakupu tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. To kolor idealny dla Twoich paznokci:)! Wyglądają naprawdę zjawiskowo w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek, ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor. Lubię lakiery Flormaru, ale u mnie w mieście oczywiście nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej firmy,
    ale kuszą mnie coraz bardziej :)
    Kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics