Flormar, Pretty, P13 - swatche

Pretty to seria lakierów marki Flormar. Lakiery charakteryzują się mniejszymi buteleczkami niż pozostałe lakiery tej marki. Odcień jaki mi przypadł do P13 w odcieniu kawowego brązu.



Wykończenie jest czysto kremowe. Lakier dobrze się nakłada, nie smuży i szybko wysycha.
Lakier ma elastyczny pędzelek, którym z łatwością się maluje.


Taki nudziaczek, subtelny i nie rzucający się w oczy, idealnie pasuje do dzisiejszego dnia ;-)



Kosmetyki Flormar możecie kupić na wysepce, więcej informacji znajdziecie TU.  
 Flormar na FB klik i klik
 ***
PS. Jeśli macie dosyć oglądania lakierów, piszcie! :-)

Komentarze

  1. piękny, jesienny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to cudne błotko. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam bardzo lubię lakiery i mogę je oglądać ciągle :) nie do końca mój kolor, w brązach czuję się średnio. ale dodałabym do niego może złoty top lub pękacz i pewnie zostałby ze mną na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że mogłoby to całkiem fajnie wyglądać :)

      Usuń
  4. Dosyć lakierów? Nigdy :-D
    fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, mam podobny z GR. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest cudny!
    No i to wykończenie ... Baja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, cudowny :) Według mnie czekoladka :)
    Lakierów nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, spokojny. Miałam kiedyś podobny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie mam dosyć :D Lakier fajny ;] Kiedyś miałam manię na takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Was pomęczę, bo mam trochę tego do pokazania ;)

      Usuń
  10. nigdy nie spotkałam się z tą marką lakierów, a szkoda. A co do koloru to bardzo sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie w każdej drogerii można je kupić, najlepiej przez internet :)

      Usuń
  11. Brrr skojarzył mi się z brzydkim, pochmurnym dniem, zupełnie jak to co za oknem dzisiaj miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorek...lubię takie brązy, beże.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics