Colour Alike, LDZ, 474 Sen Olimpii - swatche

Biała Fabryka # 470 przypadła Wam do gustu. Ciekawa jestem co powiecie o Śnie Olimpii....
To lakier w odcieniu ciemno niebieskim, wpadający w granat z jasno niebieskim refleksem, tzw. glassflacked. Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy.

 

Lakier ma lekko rzadką konsystencję ale całkiem dobrze się maluje i nie rozlewa po skórkach, szybko wysycha ;)

Fotografia bardzo dobrze odzwierciedla kolor i wykończenie lakieru



Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl
 
Pozdrawiam
antiii

Komentarze

  1. Naprawdę bardzo ładny kolor, zdjęcie okolicy też go obrazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładny!
    Cała ta seria mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie odcienie ;) masz ładny kształt paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim nr 1 zostaje biała fabryka!
    Ale ten też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kolor a to zdjęcie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie lubowałam się w takich kolor u siebie na paznokciach ale u innych wyglądają pięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować na swoich i podziwiać tak samo jak u innych ;)

      Usuń
  7. Kolor mi się nie podoba.
    Muszę jednak przyznać, że na Twoich paznokciach wygląda całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, fotka też ma świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i elegancki! Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne niebieskości:) Wyglądają bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie szukałam swatchy tego lakieru dziś :) ciekawy, chociaż nie do końca mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, drobinki dodają mu 'tego czegoś' :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie rzec rzeczywiście świetnie obrazuje kolor i wykończenie lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamusiu, jakie śliczności... *.*
    żaden lakier dawno mnie tak nie zaczarował jak ten

    OdpowiedzUsuń
  15. Golden rose ma bardzo podobny odcień w swojej kolekcji .;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że glassfleck nie jest jaśniejszy, ale lakier i tak ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics