Colour Alike, LDZ, 473 Pozytywka - swatche

Może kolor nie jest odkrywczy, bo w prawie każdej firmie kosmetycznej można znaleźć podobny odcień, to i tak uważam go za ładny. Dla mnie kolor ten stał się uniwersalny, podobnie jak czerwony.
Pozytywka to malinowy, stonowany róż o wykończeniu kremowym. Przypomina mi O.P.I Miami Beet .Aplikacja przebiega bezproblemowo. Kryje już przy jednej - dwóch warstwach i szybko wysycha.





[...] i zdjęcie w bardzo optymistycznym wydaniu



Lakiery dostępne na stronie colorowo.pl

Komentarze

  1. Prześliczny kolor, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień, uniwersalny

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor jest cudowny, ciemniejszy, nie za jaskrawy, bardzo elegancki :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zresztą ładnym paznokciom we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie widziałam takiej ciemnej maliny. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, taki klasyczny :)
    Ja by, mu białe kwiaty one stroke dodała ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny kolorek =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki i mnie nigdy ich za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałby mi się taki kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Zdecydowanie bardziej lubię takie niż "klasyczne" czerwienie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja lubię takie kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niby oczywisty kolor, a jednak ma coś w sobie :) bardzo ładnie wygląda na twoich paznokciach! dla mnie to taki elegancki odcień i nie pasuje mi do jeansów i trampek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor!

    samatonazwij.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o nie zostawianie linków do bloga, jak mnie zainteresuje to wejdę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, zapraszam ponownie :-)
Ps. MÓJ BLOG TO NIE MIEJSCE NA REKLAMĘ!

instagram @antii_ecosmetics

Copyright © e-Cosmetics